Chapter 12: Stronger then me?

Efter lite mer än halva filmen tittade jag ner på Abby som lutade sitt huvud mot min axel. Hennes ögonlock höll på att gå igen. Jag log lite för mig själv, hon var så söt. Visst hon hade kayal under ögonen som fick henne att se lite farlig ut men hon var söt på något annat sätt. Medans jag satt där och tänkte på flickan som jag hade bredvid mig somnade hon. Jag kände hur hennes huvud tyngdes ner mot min axel. Jag lutade mig tbx mot väggen och lutade mitt huvud mot hennes och lät ögonlocken gå igen på mig också...

Jag kände hur någon la en arm på min axel. Jag öppnade trött ögonen och mötte mormors snälla. 
- Kolla på film va? Sa hon och log. Jag log tbx och gäspade.
- Hon kan sova här. Sa jag trött.
- Det var det jag tänkte. Log Mormor. Jga nickade och reste mig förskiktigt så Abby mjukt skulle hamna i min säng.
- jag hämtar madrassen. Log jag. Mormor skulle aldrig någonsin låta oss sova i samma säng under hennes tak. Aldrig någonsin, inte mamma heller för den delen. När jag dragit in madrassen i mitt rum och slängt dit en filt och kudde la jag mig ner och tittade upp på Abby. Hon sov djupt.
 
Jag vaknade av att Justin hoppade på mig och sjöng högt med någon låt han satt på på datorn.
- Va fan Justin? Sa jag. Och hoppade upp på honom. Det slutade med att vi brottades på madrassen som låg på golvet.
- Ha! Tror du verkligen att du är starkare än mig? Sa Jusitn överlägset.
- Ja? Sa jag kaxigt. Han skrattade och började plötsligt ta i. Det slutade inom några sekunder med att jag låg med ryggen mot madrassen.
- Vad sa du förut? Sa Justin kaxigt och log. Jag suckade och himlade med ögonen. 
- Vad är klockan? Frågade jag trött.
- kvart i åtta. Sa Justin.
- Va! jag har skola! Sa jag snabbt. Jusitn klev snabbt av mig och jag rusade ut.
Fan jag missade bussen.
- Skjuts? Frågade Jusitn. 
- Gärna... Fan, sara. Suckade jag.
- Ta´t lugnt. Hon kan va här tills du slutar. Sa Jusitn.
- Du är en ängel. Sa jag snabbt. Jusitn log innan han låste upp bilen och vi hoppade in.
Vi kom fram till skolan fyra minuter i åtta. Jag kastade mig ut ur bilen och ropade ett snabbt tack över axeln innan jag rusade in i skolan.
Jag såg Chaz och Ryan stå vid ett hörn och tittade på mig. Jag gick dit.
- Säg inte att du haft ihop det med emo-fettot. Sa de så fort jag kom fram till dem.
- Nej? Va fan har hänt med era hjärnor de senaste året.
- Så du gillar inte emot?
- Nej... sa jag. Eller gjorde jag? Nej! Det gjorde jag inte!
- Bevisa. Log Chaz. Jag fattade direkt att han hade kommit på något riktigt elakt.
- Hur?
- Jadu, det finns några ideer...

VAD HÄNDER NU?
VAD KOMMER JUSTIN GÖRA?
KOMMER HAN ENS GÖRA DET?
FÖRLÅT IGEN FÖR ATT KAPITLET TOG SÅÅÅÅÅÅ LÅNG TID :p
7 KOMMENTARER FÖR NÄSTA!
KOMMENTERA FÖR MER!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

han får inte vara taskig på henne :o :(
MER ♥

Svar: då komemr du tyvärr hata nästa kapitel...
justinkiss.blogg.se

2012-08-22 @ 21:30:35
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-08-22 @ 21:38:58
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Johanna

Meeer! :D<3

2012-08-22 @ 21:53:38
Postat av: alva

Meeeer!! :]

2012-08-23 @ 18:07:45
Postat av: Hannis!

Meeeeeeeeer, älskar deeen! :)<3

2012-08-24 @ 17:14:15
Postat av: Jojjoxp

Meeeeera! :D<333

2012-08-24 @ 17:15:22
Postat av: Johanna!

Mer, igen.. ;D<333

2012-08-24 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback