Chapter 17: Cody Simpson

- Fan Justin! Är den en fest!? Nästan skrek hon till mig.
- Aa?
- Med kändisar?
- Aa?
- Vad fan Justin. Jag ser ju ut som en jag vete fan. Sa hon surt. Jag skrattade åt henne och drog med henne till stranden.

Jag gick till slut med Justin och in på stranden. jag suckade över min klädsel. En pösig tröja och ett par gamla jeans var inte direkt årets mode. Justin tog med mig till baren och skulle just beställa när jag varnade honom.
- Du dricker inte ett dugg. Det är du som ser till att jag kommer hem igen. Sa jag allvarligt. Justin nickade och ryckte på axlarna. Han beställde in två cola och vi började dricka. Då såg jag en sax lite längre bort och fick en ide. Jag lämnade en förvirrad Jusitn när jag trängde mig iväg för att få tag i saxen. Sen skyndade jag mig ut från tältet och längre bort från alla människor.
Ca 100 meter bort bakom några stenar ställde jag mig och drog av mig byxorna. jag klippte snabbt av dem till ett par shorts och drog dem några ggr mot stenens hårda yta för att få slitning på dem. Jga lyckades. Jag drog snabbt på mig shorten och stoppade inte tröja för att sedan dra ut den lite så den hängde pösigt ut över kanterna.
Abby kom ganska snabbt tbx till tälet. Hon hade klippt sönder sina byxor till ett par shorts och stoppat in tröja. Damn! Hon såg verkligen snygg ut! Hon gick fram till mig och satte sig tillrätta på barstolen. För en sekund glömde jag vem hon var och vad jag gjort mot henne. 
- Damn! Du ser bra ut! Sa jag. Genst när jag sa det tänkte jag bara, ashole. Hur kunde jag säga så!? Hon gillade mig ju inte ens som en vän. Nu skulle hon väl hata mig också!
- Nej, nepp, våga inte ens gå över den gränsen. Sa hon bestämt och började dricka sin cola. Jag suckade. Plötsligt kom Cody Simpson fram och började snacka med Abby. Det slutade med att de stod och dansade till en tryckare. Jga blev genst avensjuk och tittade surt bort. Jag beställde in en burk med öl från bartendern och la den i min cola. Abby skulle aldrig få veta och jag var sur. Vänta! Varför var jag ens sur? Abby var inte min tjej? Det var Selena. Jag tittade ut genom folkmassan för att se Selena stå och snacka med Miley och Taylor. Skönt att hon kunde hålla sig till tjejer ivarje fall. Jag suckade och tog en klunk av min dricka. Det smakade skit nu när ölen och colan blandats men det fick duga.
 
Det tog ett tag men jag fick äntligen gå tbx till min plats. Jag gillade Cody, men bara som en vän. Det var ganska stor åldersskillnad mellan oss och ja, han var liiiiiite kort. 
Jag satte mig vid Jusitn som stank öl. Hur mkt hade han drukit medans jag var borta. Jag tittade surt på honom.
- Vad? sa han. han lät arg, vad hade jag gjort? Av någon anledning så gjorde det ont att han var arg, men just nu var jag förbannad över att vi var tvunga att ringa Kenny. Jag tänkte inte åka hem på motorcykel med en full Justin.
- Hur mycket har du druckit? Frågade jag. Han tittade förvånat på mig.
- Inget.
- ge mig din cola. sa jag. Han räkte över den och jag tog en klunk. Jag höll på att spy av den vidriga smaken.
- Fy fan Justin. Sa jag och spottade för att få birt smaken.
- Varrå´ra? sa han surt. Jag suckade. Han var omöjlig!
- Ge mig din mobil. Suckade jag. han räckte lydigt över sin mobil efter att ha låst upp den. Jag ringde Kenny. Han lät arg när han hörde att vi var på en fest. Fan, nu var jag död....

VET ATT KAPITLET BLEV KORT OCH SÅNT
MEN NÄSTA KAPITEL, DÅ BÖRJAR DET BLI LÄNGRE!
FICK EN KOMMENTAR FRÅN EN TJEJ SOM INTE KUNDE KOMMENTERA, SKA SE OM JAG HAR GJORT NÅGOT.
FÖRLÅT FÖR INGA BILDER PÅ DETTA KAPITLET MEN DET GICK INTE... SKUMT...
4 KOMMENTARER FÖR NÄSTA
KOMMENATERA! :D
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt bra!! <3

2012-08-30 @ 15:35:00
URL: http://bieberrstrorys.blogg.se
Postat av: Frida bieber

Jätte bra! Försätt!!

2012-08-30 @ 15:58:30
Postat av: Anonym

MER! ♥

2012-08-30 @ 20:24:07
Postat av: Lol

Braa längtar tills nästa,!!!!

2012-08-30 @ 21:02:53
Postat av: Anonym

Åh mer!!!

2012-08-30 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback