Chapter 36: beautiful

Pattie lämnade oss ensamma och stängde mjukt dörren efter sig.
- Wow. Pustade jag och lutade mig mot Justin. Han omfamnade mig och skrattade.
- Var du rädd? Flinade han ner när han tittade ner på mig. Jag skrattade och nickade. Vi förflyttade oss till vardagsrummet där vi satte på en film och försökte slappna av och smälta det som hänt. Justin lade sig i mitt knä och lät sin blick möta min en lång stund. Innan jag försikigtigt började mig ner för att kyssa honom. Han lyfte lätt på huvudet och mötta mina läppar.

Jag och Justin hade haft ett riktigt filmmaraton. Vi hade tittat på alla Awkward avsnitt som fanns att titta på och sedan hade jag tvingat honom att se på LOL. En av mina favorit filmer. Det hade tagit hela kvällen. Vi skulle åka i natt och vi förberedde oss genom att slösa värdefull packtid på att se på film. Till slut drog jag med mig Justin till mitt sovrum där jag hade mina väskor. Jag packade snabbt ner allt jag hade uppe. Det ända var mitt smink som jag varit för lat för att plocka ner i sminkväskan igen igår. Jag hade inte mycket smink. Det var mer standard med mascara, fundation, läppglans och ögonskugga. Så klart hade jag också eyeliner och kayal.
Jag plockade ner allt i sminkväskan och mötte Justins glittrande blick när jag vände mig om.
- Vad flinar du åt? Skrattade jag och började fnissa över det faktum att han bara stog där med ett stort grin i ansiktet.
- Du behöver inget smink sweetheart. Log han. Jag rodnade lite över att han kallade mig sweetheart men jag koncenterade mig på att svara istället.
- Jaja. Log jag och gick förbi honom. Jag slängde trött ner sminkväskan i min resväska och tittade runt i hotellrummet.
- Klart. Log jag.
- Bra, kom och hjälp mig nu. Sa han och kramade om min midja bakifrån. Jag skrattade och nickade. Jag vände mig om i hans grepp och kysste honom snabbt på munnen innan jag försökte dra mig ifrån hans grepp.
- Har jag berättat hur söt du är i din beanie? Log han. Jag skrattade och tittade ner på mina skor. 
- Du är vacker. Viskade han och pussade mig på tinningen. Jag hade håret precis där så han pussade mig på håret.
Efter att Justin sagt att jag var vacker gick vi in till hans rum där vi började packa ner alla hans saker. Han var lite värre än jag och hade spridit ut sina saker under bara de två dagar vi varit här. Jag gick runt och samlade upp det mesta från vax till mobilskal och justin plockade ihop sina kläder. Vi blev klara två och en halv timme innan planet skulle lyfta. Vi skyndade in till mig för att hämta mina väskor för att sedan gå till Pattie och vänta där med henne innan vi skulle mötas i lobbyn hela gänget. 
När vi klev in i rummet knuffade Justin upp mig mot väggen och höll kvar mig genom att pressa sin kropp mot min. Han lade händerna mot väggen på varsinn sida om mitt huvud. Han kysste mig på läpparna ner på halsen. 
- Justin. Mumlade jag medans jag la händerna bakom hans nacke.
- Slappna av babe. Vi har tid. Mumlade han mot min hals. Jag kunde inte låta bli att stöna när han kom åt mitt nyckelben. Jag höll på att ramla ihop, varför visste jag inte. En blandning av njutning och kärlek? Justin verkade fatta det för hans händer gled ner mot min midja och tryckte till som ett sätt att hålla upp mig. Han avslutade det hela med att kyssa mina läppar. 
- Jag måste fråga dig en sak. Sa han och tittade mig djupt i ögonen. Jag nickade och väntade på att han skulle fortsätta.
- Vill du gå på dejt med mig? Log han. Jag höjde ögonbrynen. Det var liksom en självklarhet att jag ville, men det kändes ändå konstigt ingen hade någonsin bjudit ut mig förut. Eller jo, en gång i sverige för typ 4 år sedan hade en kille bjudit ut mig. Han hette Oscar och hade varit klassens nörd. Jag hade sagt nej. Men allt efter det året hade gått hade han och jag blvit goda vänner och vi höll fortfarande kontakten via mejl och skype. Samma sak med Anna och Nilla, mina gamla kompisar ifrån sverige. Jag märkte att de hade gått några sekunder utan att jag hade sagt något och kände mig genast tvungen att svara.
- Klart jag vill. Log jag. Justins leende blev ännu större och han hoppade upp i luften och började berätta hur glad han blev och hur kul och mysigt vi skulle ha. Jag skrattade bara och la händerna på hans axlar för att få honom att sluta studsa.
- Vad ska jag ha på mig? Log jag för att få bort ämnet om hur kul vi skulle ha och vad vi skulle göra, jag ville att allt skulle bli en överraskning. 
- Klänningen. Log han. Jag fattade direkt vilken han menade och blev i uppspelt över att jag skulle få använde den.
- Iiiiiip! Tjöt jag och studsade lite.
Justin skrattade åt mitt lilla tjut och la armen om mina axlar.
- Det kommer bli den bästa dejten du blivit utbjuden på. Viskade han i mitt öra. Jag skrattade och tittade ner på våra fötter.
- Vad är det? Log han. Jag skrattade och tittade upp för att möta hans blick. Jag var inte rädd för att berätta det för Justin.
- Jag har aldrig varit på en dejt förut. Log jag. Justin tittade förvånat på mig.
- skämtar du? Sa han och hade fortfarande samma förvånade ansiktsuttryck i ansiktet.
- Nepp,aldrig. Log jag. Nu började det kännas lite jobbigt. Jag gillade inte att inte kunna smälta in bland alla andra.
- Då ska denna bli en du aldrig komemr glömma. Log Justin. hans ögon glittrade busigt till.

 HOPPAS NI GILLADE DETTA KAPITLET NÄSTA KOMEMR BLI ABBYS FÖRSTA DEJT, VAD KOMMER HÄNDA?
HOPPAS NI GILLAR ATT LÄSA MIN NOVELL, ERA KOMMENTARER ÄR UNDERBARA!
ÄLSKAR ER ALLIHOP! MEN VAD VILL NI SKA HÄNDA?
KOMMENTERA!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-10-04 @ 20:53:51
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Anonym

mer!! :)<3

2012-10-05 @ 06:41:14
Postat av: linnea

jättebra mer:)

2012-10-05 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback