Chapter 41: some sort of sneakpeak

- Jag borde valt andra skor. Skrattade hon och tittade ner på de högklackade skorna.
- Ta av dem. Log jag. Inget skulle göra mog gladare än att få bära runt på henne när vi kom till asvalt m.m. Hon bet sig i läppen innan hon snörade upp skorna och tog av dem för att lämna dem i bilen. Jag hopppade ut ur bilen för att öppna dörren åt henne och hjälpa henne ut.
 - Okej, är du med? Skrattade jag när vi ställt oss på longboarden. Jag hade Abby framför mig och höll hårt i henne.
- Typ. Fnissade hon. Jag tog lite fart och genast vinglade Abby till. Tack och lov ramlade vi inte utan fortsatte åka. Vi lyckades ta oss över bron och bakom träden.

Bakom träden var det det den stora fastivalen/nöldesparken. Jag hade alltid velat ha med en speciell tjej till en festival. Och det fanns ingen tjej som var mer speciell än Abby. Vi åkte den sita biten över bron och kom ut på en väg som man var tvungen att ta sig över för att komma till festivalen. Abby skrattade och höll ett hårt tag om mina händer för att inte tappa balansen. Även om det var riskabelt att synas så här ute bland folk så kändes det så bra. Inga hade tid att titta på två tonåringar som fjantade runt en bit ifrån folket, de var för upptagna med sitt. 
Jag åkte med henne framför mig och såg att det kom en kant som skillde trottoaren från den sällan använda bilvägen. Jag tänkte inte på vilket utsatt läge Abby var i när hon stod framför mig med den ända livlinan hon hade att hålla sig i var mina händer. Jag stannade ganska tvärt och gav Abby ingen signal om det men ångrade det några sekunder senare. 
Hon landade på fötter några meter framför mig och vinglade till innan hon återfick balansen. Hon skrattade och började gå tillbacka mot mig. Som från ingenstanns kom billycktorna med en mördande fart. Jag hann inte ens öppna munnen innan Abbys skrik av smörta fyllde mina öron och min kropp blev ett fängelse, fastfrusen av chock...

KÄNDE FÖR ATT JAG ER SKIT SURA OCH GÖRA EN SNEAKPEAK NÅN DAG INNAN JAG LA UT DET RIKTIGA KAPITLET. FÖRLÅT MEN DET ÄR GANSKA KUL ATT SKITTA BAKOM DATAN OCH GÖRA ER FÖRBANNADE ;)
KOMMENTERA FÖR ATT FÅ MER SÅ FORT SOM MÖJLIGT :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan tänker du med?? meeeer nuuuu;)

2012-11-01 @ 00:00:00
Postat av: Emelie

as braaaa!! <3

2012-11-01 @ 01:02:19
URL: http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Anonym

åh nej vad taskigt :( så här får du ju bara inte göra!! lägg ut resten!

2012-11-02 @ 10:49:13
Postat av: Emma

Meeeeer NUUUU

2012-11-02 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback