Chapter 15: I love Selena

-Har du känslor för henne? Frågade Fredo och tittade på mig med orolig blick. Jag suckade. 
- Nej jag älskar Selena. Morrade jag och tittade trött på Fredo. Men orden kom inte för att jag menade det längre. Hade jag tappat mina känslor för Selena? Nej, vi hade det bara jobbigt just nu. Det var inget farligt, det blir snart bättre.

Justins Perspektiv:
- Nej. Jag älskar Selena... Bara för att jag bryr mig om Ashley betyder det inte att jag inte har kvar mina känslor för Selena. Sa jag bestämt. När orden lämnade min mun lät det bäst så. Ashley kom inte hit för ett förhållande. Ett förhållande skulle nog inte hjälpa hennes situation alls.. Hon kom hit för att laga det som fanns kvar av en trasig bakgrund. Jag suckade och banade min väg ut ur sovrummet. Allt för att komma ifrån detta. Jag ville inte tänka sådär. Tänka att om det varit på ett annat sätt, en annan situation med andra förhållanden hade det funnits en chans. Det fanns ingen chans och även om det gör det, är det Selena jag älskar.
- Bro förlåt! Det var inte meningen att säga sådär. Jag bara reagerade efter vad jag såg. Sa Fredo som kommit efter mig. Han såg på mig med typ " Bro jag är ledsen men du överreagerar"-blicken. Jag nickade trött och började gå mot dörren. 
 
Jag gick in i mitt Rum på hotellet. Alla hade egna rum fast mitt var först och lyxigast. Jag tänkte sällan på det men ingen klagade och vi hängde väldigt ofta hos mig ändå. Jag satte mig trött i soffan och försökte reda mina tankar. Selena, Ashley, fans och rykten. Allt bara blev så jobbigt. Selena trodde på nästan alla rykten om mig och litade ungefär lika mycket på mig som en katt gör på en hund... Ibland kunde vi dock ha det jätte mysigt. Det var de stunderna jag klamrande fast mig vid. Det var dem stunderna som var värda alla bråk.
Jag orkade inte tänka mer utan bestämde mig för att försöka sova. Klockan var mycket och imorgon skulle jag ha en till konsär innan vi sedan åkte dagen efter. Jag gick in i mitt sovrum och tog av mig kläderna innan jag la mig i sängen. Tröttheten tygnde min skalle och så fort jag lade ner huvudet på kudden somnade jag.
Hoppas ni gillade denna, ni är verkligen snabba på att kommentera, det ä jag som suger på att uppdatera. Grejen är bara den att det händer väldigt mycket just nu och jag har svårt för allt samtidigt. Hoppas ni står ut. Men hur vill ni att det ska bli i novellen? Snälla inte bara massa, "mera" kommenterar nu utan också lite om vad ni vill ska hända, PLZ!!!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3
Men kan du inte skriva längre kapitel? :)

2013-04-25 @ 20:49:21
Postat av: Janet

shit bra!

2013-04-29 @ 11:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback