Chapter 9: Selena

- Jasså, kan du sjunga? Det visste jag inte. Skrattade jag och han puttade till mig som svar. Resten av frukosten var mest planering om vad som skulle hända under dagen men jag brydde mig inte så mycket. Jag lyckades snappa upp att jag skulle hänga med Justin och Scooter till studion för att jobba lite på Justins album och senare ikväll så skulle jag vara med Pattie backstage på Justins konsär. Det skulle bli coolt att få gå backstage på en så stor konsär men Justin sa att den var liten gemfört med det andra han brukade göra. Jag tittade på honom med stora ögon. Detta var en anrena som fick plats med 15 000 pers och det tyckte han var lite? För mig var det massivt. 

Ashleys Perspektiv: 
Vi träffade Pattie snabbt på hotellet innan konsären så jag skulle kunna byta "barnvakt". Dagen i studion hade varit skön då Justin visat mig en aoutomat med godis som man bara behövde lägga i några poletter och sedan snabbt sparka på för att poletterna skulle komma ut som ogiltiga. Men aoutomaten skulle inte märka av det utan ge en det man beställt. Jag älskade det och hade säkert ätit hela min kroppsvikt i godis och chips. Justin hade bara skrattat när han senare väckt mig eftersom jag somnat i den bekväma soffan som fanns i studion. Men jag fick däremot inte vara inne i själva studion där de spelade in. Eftersom de gjort så en gång och då en hel skiva läkt ut. Istället satt jag utanför, åt, kollade mobilen och sov.
- Så hur var det i studion? Log Pattie när vi satte oss i bilen för att ta oss till arenan. 4 timmar innan den skulle börja... 
- Helt okej. Men lite långtråkigt kanske. Log jag ursäktande. Pattie tittade förskräckt på mig.
- Nej men gud! Jag hade helt glömt bort att du inte får gå in i själva studion! Jag är så ledsen Ashley. Började hon men jag hann stoppa henne
- Ta det lugnt Pattie. Justin kom ut ibland och jag sov väldigt mycket av tiden. oroa dig inte. Log jag och Pattie andades ut.
-Men jag ber om ursäkt för det ändå. Log hon. Jag log stort tillbaka och sen blev det tyst. Det var en bekväm tystnad och jag lyssnade på de låtar som den påsatta radion spelade. Just nu var det nån trist låt jag inte kände igen.  
väl i arenan leddes jag in till ett rum. Fullt med kläder, tre speglar, godis och energidricka. Jag tittade frågandes på Pattie innan hon log och berättade att det var Justins loge. Jag nickade och fortsatte kolla runt i rummet innan jag hittade vad jag sökte. Swedich-fish. Jag log och tog hela skålen för att sätta mig i soffan. Att provucera folk var något av det roligaste jag visste och jag hade svårt att sluta. Att ta Justins godis kanske inte var så provucerande men jag var nöjd iallafall.
- Ey, ät en till och du kommer ångra det! Hörde jag en röst i dörren. Jag tittade dit och såg hur Justin stog där. Han såg seriös ut men hans ögon flinade så jag jag skrattade bara åt honom och stopade in en till i munnen.
- Jag sa, du kommer ångra det. Sa han och steg närmare mig. Hans ansikte var nära mitt när han lutade sig ner. för att ta skålen ifrån mig. 
- Ska vi brottas om det eller? Sa jag högt för att låta kaxig. Justins flin sprack igenom det seriösa ansiktet och han skrockade.
- Du skulle inte klara två sekunder mot mig. Log han. Jag ställde ifrån mig skålen och kastade mig på honom. Tyvärr var Justin otroligt stark och snabb. Han fick ner mig på kanske en sekund.Jag morrade när jag kände golvet mot min rygg och Justin skrattade.
- Ursäkta? Säger en sur tjejröst. Jag och Justin tittar upp mot dörren där Selena Gomez står. Okej, jag har fått många giftiga blickar under min tid på jorden. Men den där lär bli svår att toppa!
- Justin? Sa hon surt och tittade på Justin. Vaddå? Hade hon problem med att Justin hade andra tjejkompisar? Detta var inte direkt så att vi kysstes eller något. Vi bara lekte?
- Sel, det... Mer hann han inte säga innan hon surt gick iväg från oss. Justin ställde sig upp och sprang efter henne. Jag tittade frågandes på Pattie som suckade och klappade på platsen bredvid sig.
- Justin och Selena har varit ihop i snart två år nu. Men Selena hatar när Justin umgås med andra och när det gick rykten om att Justin var otrogen mot henne blev hon väldigt överbeskyddande. Men Justin låter henne hålla på såhär för han inte vill förlora henne. Hon tänker inte på att hon dödar deras förhållande när hon håller på sådär. Jag nickade och började äta av godiset igen. Jag tyckte faktiskt lite synd om Justin. Jag menar, vem vill dras med en liten bitch som inte låter en träffa nya kompisar?

Förlåt för tråkigt och kort kapitel men mina ideer är helt slut! Har en ide kvar och sen är det tomt :(
Kom med förslag babes! jag vet att ni tänker på något och då kan ni bara skriva! Alla förslag är bra förslag och även om jag inte kan ta med dem just nu så är det toppen att ha i framtiden! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2013-03-17 @ 10:02:26
URL: http://Http://bieberrstorys.blogg.se
Postat av: Fanny

Meeeeeeeeeeeeer :D

2013-03-17 @ 18:35:07
Postat av: moa

jag har tyvärr inga idéer alls på lager :/ men du löser det!
jätte bra, längtar efter nästa!! :D

2013-03-17 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback